Egen företagare!
Publicerad:

Idag hoppas jag att jag har en F-skatt sedel. Jag skickade nämligen in ansökan till skatteverket och önskade att få starta upp mitt företag idag, torsdagen den 9/7 2009. Jag har dock inte fått någon bekräftelse på det än. Men då jag antar att jag ahr ett företag från och med idag så har jag varit tvungen att skriva kvitton till mina kunder idag. Nytt och faktsikt svårt att veta hur mycket info som egentligen ska stå på kvittot... Men jag kommer nog in i bokföringen av kvitton snart. En jobbig sak är dock att jag inte har fixat något bokföringsprogram än och inte heller har kontakta någon revisor... Men det hinns väl...

Nu sitter jag hemma och äter middag. Jag slutade klockan 18 ikväll. Så det första jag gjorde när jag kom hem var att laga hemmagjord mat, som jag inte har ätit på flera veckor känns det som. Mycket gott!

Ikväll ska jag städa mina två akvarium och putsa några fönster. Imorgon är det dax för en stor fest i stugan. Jag ska jobba till klockan 14, men sedan så ska vi ut till stugan där både familjen Strandgren ocg familjen ....??? ska ha en heldag och helkväll. Mycket folk kommer det att bli. Typ 16 personer gissar jag på. Sedan ska boas och jag sova över i stugan och vår nya säng. Ser fram emot det!

Vår lilla kisse, Siri, har inte setts till. hon har varit borta två veckor nu. Men jag tror nog hon kommer tillbaka snart!

Nu ska jag börja städa!
    Taggar:


   Annki

GRATTIS SOFIE!



Till att du har startat eget företag

samt att du klarade slutprovet så bra.

Lär dej nu mycket av svärfar o svärmor!

Lycka till!

Kram från mamma o pappa




2009-07-10 / 15:34:36
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: