Drömmen om Egypten....
Publicerad:

Både Boas o jag jobbar hela sommarn, ingen semester, bara jobb. Vi har börjat prata om en utlandsresa någon gång under perioden oktober-april, alltså nån gång under vintern. Jag har börjat kolla efter några resor och kommit fram till att jag skulle vilja åka till Egypten i vinter, helst 2 veckor, men det kanske får räcka med en vecka då jag har eget företag och kan inte vara ledig hur mycket som helst. Ringde till syrran, Carro, som var i Egypten för ett par år sedan. Hon hade varit där i två veckor och betalt endast 5300 för den resan med hotell och allt. Billigt och bra! Så om det blir någon semester för mig och Boas i vinter så får det bli Egypten!


Bild fr apollo.se. På detta hotell bodde Carro i Egypten. Hoppas jag får åka dit någon gång under vintern oxå...
    Taggar:


   Anonym

söt blogg !


2009-07-18 / 20:26:20
Blogg: http://paalomaa.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: