Det regnar här i Skeå idag, du har det säkert bättre än jag....
Publicerad:

Den här helgen är Boas o min lediga helg. Vi hade planerat att var ute och göra saker och inte sitta inne och slappa. Igår var det mulet, dock inte så mycket regn, men vem vill vara ute då. Slutade med att vi storhandlade, betalade räkningar, lagade middag, åkte ut en sväng på kvällen och kollade på hus o villor och hyrde filmer som vi såg... Inte så mycket utomhusaktiviteter som sagt. Då sa vi att vi får vara ute idag istället, åka runt på sommarcafér, spela minigolf o.s.v.... Tror ni vi kommer göra det? Nej, troligtvis inte, för det ösregnar verkligen just nu! Jag är så himla less på att sitta inne och glo på TV! Jag vill vara ute och göra massa utomhusaktiviteter!!! Vi får se om vi kommer på något som vi kan göra utanför hemmet...

Snart fyller jag år, bara tre veckor kvar! Jag är ju i London på min födelsedag, men jag hppas jag blir uppvaktad ändå! Jag älskar ju att fylla år för det är egentligen enda gången på året som man får baka massa kakor, bullar och tårtor och bjuda hem folk på fika! Och jag älskar verkligen att baka, så jag hoppas att jag får chans att bjuda hem nära o kära på födeledagsfika helgen efter vi har kommit hem från London!

Nu ska jag börja skriva en önskelista så alla vet vad jag önskar mig i 27-års present!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: