Utmaning
Publicerad:

Jag har blivit utmanad av Helena

1) 4 TV program jag brukar se:
Halv 8 hos mig, 24, Let´s dance, Melodifestivalen.

2) 4 saker jag gjorde igår:
Pluggade, diskade, promenerade, var på banken.

3) 4 saker jag längtar till:
Till min systersons barnvälsignelse (saknar mina underbara söta syskonbarn så!), sommaren, snön har smällt bort, Boas friar (Ingen stress, älskling!)

4) 4 saker som står på min önskelista:
En Londonresa, en ny mobil, en ny soffa och ett hemmabiosystem.

5) 4 saker jag tycker om att göra:
Äta kakor, måla, städa och krama Boas

6) 4 saker jag avskyr:
Köra bil, skotta snö, kattpäls på kläderna/möblerna och blodpudding

7) 4 saker jag åt i går:
Fil m flingor, ägg, måltidsersättningsbar och korvstroganoff

8) 4 bloggar jag utmanar:
Matilda, Jessica...känner ingen och följer ingen annan blogg...
    Taggar:


   Jessica

Jag har svarat på din utmaning men hade inte så mkt tid å ork så jag utmanade ingen...


2009-02-24 / 21:54:19
Blogg: http://sidenmark.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: