Suck....
Publicerad:

Jag har lite tråkigt jag....
Sitter bara och latar mig just nu...

I morse var jag himla trött men var tvungen att kliva upp kl 8.30 då skolan började vid 10...Jag var helt säker på att lektioenen började 10.15, så jag hade planerat att gå hemifrån kl 9.45, då det tar 23 minuter att gå till skolan och jag ALLTID går hemifån för sent så jag måste springa sista biten osså är jag alldeles anfådd och svettig när jag kommer in i klassrummet och alla redan sitter där... Så idag skulle jag gå i tid hade jag bestämmt!

Men kl 9.40, precis innan jag skulle gå, tittade jag i min kalender för att se vilken sal vi skulle vara i och då så ser jag att lektionen inte alls börjar kl 10.15...nej, för den börjar prick kl. 10.00! Typiskt. Jag fick slänga på mig alla ytterkläder och börja småspringa till skolan...precis det jag inte skulle göra idag! Kom fram prick kl. 10 och alla stod utanför salen och väntade....men ingen lärare. Läraren kom kl 10.15 då han trodde att vi började då....Typiskt! Jag sprang till skolan helt i onödan!

Sedan var jag duktig och satte mig och pluggade i Biblioteket ett tag. Så nu är jag ikapp med skolarbetet igen. Har gjort allt man skulle göra tills idag...så nu sitter jag här...rastlös som bara den!
Jag skulle kunna städa, men det har jag lixom planerat att göra imorgon, så om jag gör det idag, då har jag ju inget roligt att se fram emot imorgon....Så städning får bli imorgon. Jag kanske ska ladda in lite gamla och roliga bilder. som itne finns inlagda på datorn än....Hmm....ja det ska jag göra...Lägger ut lite bilder senare

See ya!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: