Morgonjympa!
Publicerad:

Jag känner mig som en riktig kärring!!!!
För fem år sedan var jag lagomt vig, jag var inte särskilt stel iallafall. På den tiden kunde jag sitta ner och lägga foten bakom nacken och jag hade aldrig ont i leder och muskler. Idag, fem år senare, är jag så stel och ovig som man kan bli. Jag förstår inte vad som har hänt med mig! Jag känner mig ständigt stel i hela kroppen. Är det åldern kanske? Ska man verkligen vara så här stel när man är 26 år? Jag har kommit fram till att någonting måste man kunna göra åt saken. Så igår morse började jag med "morgonstretching". Jag gör några enkla yogaställningar som Matilda (Boas brors tjej) lärde mig nyligen och några som jag har hittat på internet. Så varje morgon kör jag dessa övningar i ca 15 minuter och det känns riktigt bra! Så det är verkligen något jag ska fortsätta med....

Har varit en snabb sväng till skolan idag, gick igenom en gruppuppgift som vi ska börja med. Tror inte den uppgiften kommer vara några större problem för mig då jag gjorde en liknande för fem år sedan, då jag läste denna kurs för första gången.

Jag var även in en snabb sväng på COOP och köpte kattmat. Jag köpte dyr bantningsmat till vår feta katt Lucifer (7kg). Så nu hoppas jag att han blir smal! Själv fortsätter jag frossa i onyttig mat denna vecka. Klockan är bara 13.41 och jag har redan ätit tre kakor! Mums!
Här är alltså tjocka Lucifer, snart 3 år och 7kg och hans lillasyster Siri, ca. 6 månader

Nu ska jag gå och plugga lite inför delprovet vi har på måndag!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: