Lördag!
Publicerad:

Vaknade tidigt imorse. Klockan 8.30. Klev upp och gjorde en god och lyxig frukost!
Boas och jag tog en promenad till stan och handlade lite på systemet, inför tjejfesten hos Malin ikväll...Hmm måste nog ta och bestämma vilka kläder jag ska ha.

Sitter nu och hänger framför TV, tidsfördriv...Lite uttråkade...Boas vill spela Tv-spel...men inte jag

Igår var Brunbrända Sven & Ulrika på besök här, fick en skitsnygg väska från Thailand. Kommer använda den som sommarväska i sommar. Vi snackade lite "business"....(vill fortfarande var lite hemlighetsfull kring min eventuella "business"), vilket var givande.

Här är väskan från Thailand och en tvål fick jag oxå!

Nä, nu är det dax att ta tag i dagen!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: