Jag vill oxå berätta för alla vad jag gör på dagarna...
Publicerad:

Inte för att jag är så intressant eller har så intressant liv, men jag älskar ju att skriva och förr så skrev jag ju alltid dagbok...Så jag tycker det är dax att börja skriva om min vardag igen....

Idag tog jag sovmorgon som vanligt. Kl. 10 tvingade jag mig upp. Åt en fudgekaka och en havrekaka till frukost...Jag har en onyttig vecka. Jag har varit sååå noga med vad jag stoppat i mig den senaste månaden, så denna veckan har jag bestämt mig för att äta precis vad jag vill!!! Eftersom jag har massa kakor och gobitar kvar från bröllopet i helgen, så blir det måånga kakor varje dag...

Annars har jag pluggat ekonomi inför delprovet nästa vecka....

Fick brev från nagelskolan med posten idag....det lutar åt att jag söker in till den, för den verkar bra...
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: