Jag mår så bra!
Publicerad:

Alltså, jag vet inte om det beror på att våren närmar sig eller om det beror på nått annat, men jag mår himla bra! Kanske beror på att det är ljust när jag kliver upp kl.8.

Jag är  ju heltidsstudent och läser bara friståendekurser, vilket betyder att det nästan bara är självständiga studier. Risken när man pluggar helt själv är att man sover till kl.11 varje dag, slappar hemma framför tv.n och inte få något gjort. Men jag känner mig så himla taggad så jag vaknar 7.30, kliver upp 8.00, morgonstretchar, äter en lång god frukost, duschar och tar en härlig promenad till skolan och sitter på skolan till kl 16.00. Jag mår himla bra av det. Jag känner mig så duktig och nyttig varje dag. Dock blev det inget gymkort igår...Jag gick till kåren som säljer dem, men då hade de förståss stängt alla måndagar. Så jag får köpa ett idag istället. Jag läste en lapp där att priset var sänkt till 225kr för ett terminskort. Om det stämmer så blir det himla billig träning för mig! Fundera på om jag ska lägga på en hundring, för då får jag gå och träna på alla friskis & svettis pass på campushallen oxå....kanske är värt det.

Dax att duscha nu!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: