Ingen mat och träningsvärk
Publicerad:

Jobbig morgon! Ont, ont, ont, jag har så himla ont i armarna, skulderbladen, bröstmusklerna....osså känner jag mig förkyld. Jag tror att allt det här beror på mitt träningspass igår. Men jag stannar inte hemma och tycker synd om mig för det. Väskan är packad och jag ska bara äta frukost innan jag går iväg... Frukost är ett problem dock. Vad gör man för frukost av det här:



Det blev två skedar av gammal filmjölk, en hårdmacka med sista klicken laxmjukost och lite the....ingenstor och lyxig frukost direkt.... Boas och jag ska storhandla imorgon. Jag ÄLSKAR att storhandla! Visst är det skönt att komma hem och fylla kylen och frysen med färsk mat..? Längtar tills i morgon!

Ikväll blir det en lugn hemmakväll framför TV.n och god mat. Ser precis att vi inte har nå vin hemma. Kanske måste gå och köpa en flaska tills ikväll. Vad är en fredagkväll utan ett glas vin...?

Känner att jag inte ska plugga så hårt idag... Ska träna i lugn och ro och om jag känner för det så ska jag sätta mig i biblioteket ett tag. Sedan ska jag gå till stadsbibliotekt och låna en bok. Kanske hittar nå mer i stan. Sedan ska jag hem och storstäda..eller iallafall städa. Behövs verkligen dammsugas och torka av lite ytor!


Ut i kylan nu! 

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: