Helt utmattad!
Publicerad:

Sitter på skolan och jag mår verkligen inte så bra...Jag mår illa, känner mig förkyld, har ont i musklerna och gäspar hela tiden...Tog kanske ut mig totalt efter dagens hårda träningspass. För idag tog jag verkligen i, i hela 1 tim o 10 minuter. (känner mig så himla duktig!) Men är detta straffet. Jag gissar på att jag är uttorkad, känner mig så törstig och min vattenflaska som står bredvid mig är tom, ska snart gå och fylla på den....

Ska snart gå till stan. Jag har letat nått gott recept till kvällens middag och hittade en sås till kyckling som jag tor jag ska göra. Så middagen ikväll blir kycklingfilé med den goda kycklingsåsen (hoppas den är god) och honungsglaserade grönsaker i ugn. Det tror jag blir smarrigt, det får bli en flaska vitt oxå....Efterrätt vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske hoppar över det ikväll och gör det imorgon istället. Funderar på att göra hemmagjord glass tills imorgon....Mums! Appråpå glass läste jag att GB har släppt sitt nya glasssortiment och att nån glasstillverkare har släppt Ben & Jerry´s på pinne "Ben & Jerry wich" heter den tydligen (kom tydligen redan 2008)! Det tror jag kommer bli min glassfovvo i sommar. Vet Ni föresten att det finns en Ben & Jerrys glassbar i södra Sverige (Tyresö) där de bara säljer Ben & Jerrysglass! Värt att åka dit i sommar bara för det! Inge mer snack om glass nu...måste dra!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: