Hatar iPod!
Publicerad:

Igår när Boas kom hem från jobbet gav han mig en iPod Nano 8GB. Jag blev hur glad som helst! Det var dock inte Boas som köpt den och gett den till mig. När jag jobbade på Xzakt i höstas i två månader, så hade Tv1000 en tävling. De som sålde fler än 12 st TV1000 abonnemang fick en iPod nano som pris och sålde man fler än 23 st TV1000 fick man ett Nintendo Wii. Jag lyckades sälja prick 12 st när jag jobbade i Com Hems kundtjänst. Igår kom alltså priset: en iPod nano 8GB. Boas som jobbar kvar på Xzakt fick ta hem den åt mig då jag vägrar sätta min fot på det stället igen!  Det var himla roligt tyckte jag och snygg är den oxå, men....



nu hatar jag den här iPoden. Alltså den funkar ju inte!!! Jag ska erkänna att jag inte är särskilt teknisk av mig,men hur svårt ska det egentlgien vara att föra över musik till den här lilla grejen..? Igår kväll förde jag över 1,5 GB musik och en ljudbok från min dator. Det står i iPodens minne att jag har använt 1,5 GB av minnet i mappen övrigt, men det FINNS INGEN MAPP SOM HETER ÖVRIGT! Och ljudfilerna fanns ingenstans. Jag letade i alla mappar, men det låg ingen musik där. Jag förstår inte vad problemet var. Så till slut raderade jag all musik från iPoden, laddade hem iTunes (som vi inte hade installerat på datorn), och sedan, bara så där, ligger 40 låtar av de jag laddade in innan jag raderade allt, på iPoden och det går att lyssna på dem. Jag försökte sedan ladda in resten av alla låtar som jag hade laddat in tidigare, men det går verkligen inte!!! Så nu har jag 40 låtar på iPoden. Jag vet inte hur de hamnade där och det går inte att lägga in fler! Skiitgrejer! iPod Nano som alla säger är så bra och man ska kunna ha flera 1000 låtar den, Vilket skämt! Jag har 40 låtar som jag inte ens har valt att lägga in. Tacka vet jag en vanlig billig MP3! Där är det bara att föra över musiken så funkar det att lyssna på! Om någon kan förklara för mig vad det är för fel på iPoden, snälla! Tell Me! Måste man installera något eller? Om jag inte lyckas fylla den musik så tänker jag sälja den billigt! Skitgrej!

Gårdagen var i övrigt lugn. Jag gick en kortis på stan. Jag har bestämt att jag har köpstopp denna månad. Jag får inte handla onödiga saker för att jag och Boas ska spara pengar till en Londonresa som vi hoppas vi kan göra nu i vår. Men det är svårt att inte köpa nått när man går genom stan. Gick in en sväng i en sån här tillfällig utförsäljningsbutik och hittade ett par mysbyxor/träningsbyxor för bara 60kr och en svart tröja för 40kr. Jag var bara tvungen att köpa det (trots att jag har köpstopp) Jag behövde faktiskt ett par svarta mysbyxor! Det är inte roligt att gå genom stan när man har köpstopp och alla fina vårlkläder har börjat komma in. Jag ska lägga in lite bilder på vårinredning jag vill köpa (när jag inte har köpstopp längre). Annars så städade jag och gjorde en himla god middag igår! Kollade på Let´s dance (min favvo är Morgan) och somnade tidigt. Idag vaknade jag kl. 8 och kunde inte somna om, så jag klev upp. Har lite ont i halsen, det är inte så roligt...

Idag ska Boas och jag storhandla (jippi) och jag ska även köpa den där dyra kattborsten, för jag orkar inte med all kattpäls längre! Ikväll blir det god middag med efterrätt och melodifestivalen! Jag har hört låtarna, men har ingen favvo. Kanske Sarah Dawn Finer, Agnes, Sahlene och de där grbbarna som jag nu har tappat namnet på. Det blir nog dem det står mellan.
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: