Gymkortet inhandlat!
Publicerad:

Japp, nu ska jag köra hårt! Gymkortet är köpt och redo att användas. Ikväll ska jag packa ordning min träningsväska så jag är redo att gå direkt till gymmet när jag vaknar imorgon! Jag är laddad och motiverad till 1000! Jag har redan skrivit en måltidslista. Vad jag ska äta och när jag ska äta:

7.30 Frukost- ex. ägg, juice, grovt bröd, frukt, yoghurt, musli
10.00 Måltidsersättningsdrink
11.30 Frukt och grönt the
13.00 Lunch-måltidsersättning av någon form
14.30 frukt och dryck
16.00 yoghurt, kesella
18.00 Nyttig middag -ät sakatare än Boas, mindre än Boas och ta aldrig två portioner (dessa tre saker brukar vara svårast att göra)
20.00 Rött The, frukt ev. yoghurt
22.00 Sova...eller försöka sova...

Beach 2009, here I come! =-)

Ringde precis ett samtal ang. en utbildning i Umeå. Det verkar som om jag kommer göra ett "karriärbyte" den 1 maj i år, om allt klaffar med banken och lån av pengar, vill säga. Känns så roligt! När allt är klart kommer jag offentligöra mina stora planer för sommaren!


Igår började Boas och jag titta på 24 säsong 7. Vi bestämde att vi bara få se ett avsnitt per dag, annars har vi sett klart säsongen den här veckan typ...Men spännande är det och faktiskt verkar det knyta tillbaka till filmen ändå, vilket är himla tur annars hade jag blivit riktigt besviken


Idag lyser solen i Skellefteå! Jag klädde på mig som om det vore -20, trots att det bara var -1 när jag gick till skolan. Shit, vad jag svettades! Det känns som vår i luften! Man blir verkligen pigg av det här vädret!


Nu ska jag börja plugga. Blir nog ekonomiplugg idag!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: