Sofies önskelista 2009!
Publicerad:

Här kommer min önskelista för Julen 2009!

* Ministereo med radio, CD och MP3 (eller USB uttag) (finns på Clasolssons för 379.- "Exibel")
* USB-minne på 8GB eller mer
* Micro SD minneskort till mobiltelefon
* Presentkort på Stadium eller Gina Tricot
* Salt & Pepparkvarn
* Böcker- "Ljudet av ditt hjärta" och "Så länge vi båda andas" (de två sista i Twilightserien)
* Träningskort
* DVD Filmer -alla Heath Ledger filmer och gamla tjejfilmer som t.ex. Dirty Dancing och Pretty Woman...
* Silverringar från Ur & Penn (breda med många stenar i)
* Brunt skärp med snyggt spänne (typ likadant som Carro har)
* Svart blomkrukor, strlk 18-20 cm
* kavel till segkaka
* Rullrånsjärn
* Hudvårdserie LDB Face Life- rengöring, tonic och dagkräm (gula flaskor) (säljes bl.a på Coop)

Om Ni vill köpa dyra julklappar till mig så önskar jag mig även en Platt-TV 42´, ett bra hemmabiosystem och en bra bänkdiskmaskin!

Så Nu vet Ni alla vad Ni kan köpa till mig!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: