I´m driving home for Christmas....
Publicerad:

 Just det... Imorgon kl. 16 går min buss mot Sundsvall! Men innan jag åker ska jag göra naglar på tre kunder....

Eftersom jag åker hem till Fränsta imorgon, så har jag haft en hel del saker att göra idag. Dagen har bestått av tvättning, bokföring, handlat lite.... Jag måste fortfarande packa, slå in julklappar och göra en resultatbudget innan jag åker, så jag har verkligen det jag gör ikväll!

Men imorgon börjar alltså julveckan! Jag kommer vara i Fränsta hela veckan, från måndag till söndag. Jag längtar! Ska bli sååå skönt att komma hem, vara helt ledig och bara pynta, göra rullströmming och anna julmat och dricka glögg! Jag tror att jag kommer känna julstämmning så snart vi börjar göra all julmat hemma...

Framförallt ska det bli roligt att träffa "sötisarna"



Sötisen Gabriel!


Sötisen Isabella

Trots att det bara är drygt 2 veckor sedan jag träffade dem så längtar jag efter att få träffa dem igen!

Att åka buss hem till Fränsta innan jul är typ det bästa som finns! Sitta på bussen, kolla ut över vinterlandskapet, spana in alla juleljus i husen och lyssna på "I´m driving home for chrismas...", och bara längta tills man är framme och får träffa alla.... Det är stämning det!

Igår var Malin och Therese här och julfikade lite. Mycket trevligt! Tidigare på dagen var jag på salongen och gjorde mina naglar, Julnaglar. Dock var jag himla stressad när jag gjorde dem, så det blev långt ifrån fina..men men... så himla noga är det väl ingen som kolla på mina naglar... Så här ser iallafall mina julnaglar ut


Röd gelé med silverglitter... De här får duga i några veckor så får jag fixa till dem bättre i januari...

Nu ska jag ta och börja packa lite.... Vet inte när jag kommer hinna blogga nästa gång, men någon gång under julveckan blir det helt klart....

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: