Helgen som gick....
Publicerad:

Det har varit en ganska lugn helg..

I fredags blev det mycket bakning och på kvällen satt Boas o jag bänkade framför Idol finalen. Erik är helt klart en värdig vinnare... däremot borde han ta ett snack med sin tjej, för hon gjorde ju bort sig rejält....
Vi käkade en god middag framför TV.n och avslutade med kex och ost med smultronsylt och åkerbärssylt!

Kex med ost och åkerbärssylt (som vi fått av Boas mamma) Helt galet gott! Rekomenderas till alla!

Lördag vaknade vi vid 9.00 och åkte ut till en bagarstuga. Där bakade vi en himla massa gott bröd.  På lördagkväll hade vi julklappsbyten hos Julia och Samuel. En himla trevlig kväll! Himla massa fika och julklappslek!



Massa julfika! Smarrigt!


Matilda och Boas innan julklappsleken började....

Alla fick julklappar att öppna... efter öppnandet börjar det roliga, tjuva alla andras julklappar...


Alla fick iallafall julklappar när spelet var slut. Själv fick jag en liten burk fikonmarmelad och en fotfil som jag invigde imorse och den var galet bra!

Söndagen var det dags för storstädning! Himla skönt att få nystädat! Boas och jag åkte även iväg till Landskyrkan på Luciakröningen och på kvällen så blev det mer bakning för mig... (som jag skrev om igår)

Idag har jag jobbat till kl. 19.00. Imorgon jobbar jag mellan 8.30- 19.30. Lång dag alltså...

Nu: Kolla läget på Facebook



    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: