Dålig bloggerska...
Publicerad:

Det är jag det! Har inte uppdaterat bloggen på flera veckor känns det som. Men idag blir det ändring på det! Varje dag, den senaste veckan, har jag tänkt "det här måste jag blogga om ikväll"... men det har inte funnits tid över till att blogga de senaste veckorna...

De senaste två veckorna har jag jobbat heltid. Haft kunder varje dag! Igår hade jag hela 5 kunder.Hur roligt som helst! Äntligen har julruschen kommit igång! Jag har dock ingen bokning alls nu på torsdag och fredag, vilket ska bli himla skönt. Men bara för att jag inte har någon kund så betyder det inte att jag inte har arbete... Nej, jag ligger såå himla mycket efter i bokföringen! Jag har inte bokfört ett enda kvitto sedan den 31/10. Så en heldag kommer gå åt till bokföring, betala moms och räkningar. Ska bli himla skönt att få bort alla kvitton som ligger på hög.... Jag måste även hinna baka allt julgodis nu när jag är ledig i två dagar. Ligger himla mycket efter med mitt julbak oxå...

Naglar som jag gjort senaste veckorna!


Glittriga naglar


Fransk manikyr med glitterrand


Julnaglar med dekorationer

På måndag kör det igång igen. Då har jag kunder inbokade och är nästan helt fullbokad fram till nyår. Jag har någon enstaka lucka nästa vecka och i mellan dagarna, men jag har en känsla att jag hinner täcka de luckorna med sista minuten kunder... (ha ha, så ringer det en kund precis nu och vill ha en tid på måndag, så då är en lucka borta)

Det här betyder att jag kommer fortsätta vara en dålig bloggerska tills det blir lugnare på jobbet... Nu ska jag skriva ett nytt inlägg om helgen som gått....

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: