Working 9 to 5...
Publicerad:

Idag har jag jobbat en normal arbetsdag igen. Fick en lång lunch oxå! Skönt! Imorgon blir det en jobbigare dag. Börjar klockan 9.00 och slutar klockan 20.30.

Idag tog jag äntligen tag i att kontakta en revisor, så på måndag så ska jag på rådgivning hos en revisor. 415kr + moms per timme. Vet inte om det är dyrt för en revisor, men jag har lixom inget val kände jag. Skatten ska vara betald om 2 veckor och jag behöver lite info om det innan jag betalar in den.... Skönt att jag har tagit tag i det!

Igår fick jag panik innan jag gick och la mig! Jag ville helst bara försvinna! Jag har jobbat hela sommaren och inte haft nån semster och varit hemma exakt hela sommaren! Jag brukar alltid ha nån vecka ledigt på sommaren och åka iväg och lata mig någonstans, typ Stockholm, utlandet eller bara hemma hos mamma o pappa... men iår har jag alltså inte varit någonstans! Vilket fick mig att känna mig väldigt väldigt instängd här i Skellefteå just för tillfället. JAG BEHÖVER RESA BORT ETT TAG!!! Det är en himla himla tur att vi ska åka till London nästa vecka, för annars hade jag nog dött!

Ja, det är alltså nästa helg vi åker till London. Ska bli sååå roligt! Julia och Matilda har godkänt klänningen som jag ska ha på mig på bröllopet där, så det blir nog att jag kommer ha den! Jag har varit lite osäker om den passar på ett bröllop, men den får så lov att göra det för nu har jag bestämt mig för att ha den! Längtar sååå!

Det betyder ju även att jag fyller 27 år nästa vecka! Jag hatar att bli äldre men älskar att fylla år! Alltså jag vill inte bli äldre men jag vill gärna bli uppvaktad och bjuda nära o kära på tårtor och kakor! Eftersom jag vill att alla kommer ihåg min födelsedag så brukar jag prata och berätta för alla flera veckor innan min födelsedag att jag snart fyller år. Det betyder att från och med nu så kommer jag skriva dagligen på min blogg att jag snart fyller år så INGEN glömmer bort det! Eftersom jag är i London på min födelsedag så blir det födelsedagsfika hos oss helgen efter istället, alltså den 21 eller 22 augusti.


Mer fika än så här blir det på min födelsedag!

Nu ska jag ta och vattna mina blommor på balkongen som ser ut att behöva lite vatten!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: