Ser fram emot kommande vecka!
Publicerad:

Helgen har varit fantastisk! Jag har solat, solat och solat! Det har varit superväder och jag har varit duktig på att smörja in mig så jag har inte ens bränt mig! Känns himla skönt.

Igår så åkte vi förbi Månika o Peter på vägen hem från stugan. Då hade Peter byggt en kattfälla, så det blev så att vi åkte tillbaka till stugan och sov där med förhoppning om att Siri skulle fastna i fällan. Tyvärr, verkade hon inte ens ha varit i närheten av stugan inatt, för allt kattgodis som lågt runt fällan var orört. Vi har bestämt att vi ska sova i stugan varje natt tills Siri fastnar i fällan...

Här kommer några bilder från helgen:


Månen lyste så fint över stugan på fredagkväll.


På lördag tog vi båten till en ö, käkade lunch, badade och solade. Sååå härligt!


Naturbild!


Hos Månika o Peter har det kommit till fler kattungar. Totalt 7 kattungar har de nu. Såå söta!


Den här lilla sötisen vill jag ha....


Kattfällan som Peter har byggt till Siri


En augustikväll vid sjön


Månen lyser vackert över sjön en sen augustikväll.

Just nu håller jag på att tvätta. När Boas slutar jobba så ska vi åka tillbaka till stugan och hoppas vi lyckas fånga Siri inatt.

Nästa vecka blir himla spännande! Jag kommer jobba måndag-onsdag. På torsdag flyger vi till Stockholm och på fredagmorgon så lyfter planet till London! Äntligen är det dax för lite semester!!!  På lördag så ska vi på bröllop i London och på söndag är det MIN FÖDELSEDAG!!!!  Så jag har en mycker rolig vecka framför mig!!!
    Taggar:


   paloma

vilken söt blogg !:)


2009-08-09 / 18:56:18
Blogg: http://paalomaa.blogg.se/


   Josie

Gud vilka söta kattungar!


2009-08-09 / 18:57:24
Blogg: http://josiieliive.blogg.se/


   simone

Åh så många vackra foton, på månen, kissarna.. ja, allesammans :)


2009-08-10 / 19:39:45
Blogg: http://fattybom.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: