Lördag!
Publicerad:

Har inte bloggat så mycket denna vecka, tyvärr. Men det har inte hänt så mycket heller. Jag har jobbat hela dagarna både torsdag o fredag. En av mina kunder var HELNÖJD med sina naglar, som jag gjorde på henne för 6 veckor sedan. Det var det enda hon pratade om typ. Roligt!

Igårkväll så var Boas o jag en kort sväng till Matfesten här i Skellefteå. God mat, men egentligen inte särskilt mycket att se... Efter 1 timme så åkte vi till Julia o Samuel och såg på "Änglar o Demoner". Hade ju höga förväntningar på den, men hmm... Ett tips: Gillade ni boken, se absolut inte filmen! Filmen var faktiskt dålig!

Idag var det tänkt att Boas o jag skulle åka till Boas mamma och klippa får och plocka bär. Men tyvärr så kan vi inte göra det p.gr.a. regnigt väder... Så nu har Boas o jag inga planer för denna lördag... Ikväll blir det eventuellt surströmmingsmiddag i stugan, men det är inte helt säkert....

Igår gick jag genom stan och jag kunde inte hålla mig från att shoppa lite. Jag fick ju pengar av mor, far o mormor när jag fyllde år. Så igår handlade jag två toppar på Indiska för en del av pengarna. Roligt att äntligen få handla lite nya kläder! För resten av pengarna har jag bestämt att jag ska gå på ansiktbehandling. Men jag ska vänta med det tllls det är klart vad Boas får för inkomst i höst. Just nu lever vi ju bara på mitt starta eget bidrag, då Boas är helt arbetslös, så det kan ju vara smart att spara resten av pengarna tills Boas får en inkomst...

Nu: hoppa in i duschen!

    Taggar:


   Ma


2009-08-29 / 11:27:33
Blogg:


   Matilda

Råkade skicka iväg förra kommentaren lite fort. Vet du att Harrys ska öppna i Skellefteå, i balzacs gamla lokaler. Kanske vore något för Boas?


2009-08-29 / 11:28:18
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: