London, here I come!
Publicerad:

Det här blir mitt sista inlägg innan vi drar iväg till London (tror jag). Klockan 15.30 idag bilar vi till Umeå, där flyget lyfter mot Arlanda vid 19-tiden. Vi sover på Rest & Fly inatt och klockan 6.30 imorgon flyger vi till London!! Landar vid 9.30 på Heathrow. Klockan 12 ska jag möta Lucy vid London aqvarium. Ser fram emot helgen!

På lördag blir det bröllop. Igår gjorde jag mina naglar så de ska matcha min klänning, tyvärr valde jag fel färg. Jag valde en röd nyans med borde har valt en lila nyans istället... men men. Nu är gelén på plats, så jag får acceptera att jag har röda naglar. Som tur är så är det massa guldglitter på det röda, så den röda färgen syns knappt... Ser ut som jag har julnaglar i augusti! Jag kan inte riktigt förstå varför jag inte valde en lila färg, när jag älskar lila och det passar både till turkost och rosa... ja, ja...

På söndag fyller jag år oxå. Vi har inte planerat hur vi ska fira min dag i London, men jag förväntar mig att få en tårta på säng iallafall!!! :-)

Igår hade jag en ganska stressig men trevlig dag. Hade en kund på morgonen. Sedan gick jag lite på stan, för att sedan få mina naglar fixade hos Therese. När det var klart ( eller vi hann inte klart för jag hade en tid att passa) så sprang jag ner på stan igen. Hämtade mina omklackade guldskor och shoppade guldsmycken (fejk förståss). Jag har ju enbart silversmycken och älskar silversmycken, men nu när jag har guldnaglar, guldskor och guld i klänningen så måste jag ju ha guldsmycken, så det blev lite shopping igår. Sedan handlade jag och cyklade hem och fixade lite middag. För vid 18-tiden kom Therese och Malin på besök. Middag på balkongen blev det! Mycket trevligt!

Vid 00.00 började jag packa lite inför Londonresan. När jag lagt fram alla kläder som jag ska ha med på sängen frågade Boas "Ska du bara ha med dig det där?" Han tycker alltså att jag har för lite kläder med mig! Jag har med mig två toppar, en klänning, ett par capribyxor och ett par svart finbyxor+ klänningen som jag ska ha på bröllopet. Topparna kan jag matcha med byxorna hur jag vill, så jag tycker inte jag behöver nå mer.... Boas har mer kläder med sig än vad jag har!

Idag, innan vi åker, så har jag en hel del saker att fixa!. Ska handla lite "bra att ha med sig saker" på stan och sätta på dekorationer på mina naglar. Sedan ska jag packa det sista, smink, hårsaker, smycken... Sedan måste jag hinna städa innan jag far. Det värsta som finns är att lämna en lägenhet stökig när man åker bort!

Nu är det dax för mig att ta tag i dagen! Ska börja med att äta frukost och duscha!

Önskar mig själv en trevlig resa! ;-)
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: