Ingen Siri i buren...
Publicerad:

Boas och jag sov i stugan inatt oxå med förhoppning om att Siri skulle fastna i fällan, men icke! Två nätter i rad som Siri inte har ätit något från sin matskål. Kan det vara så att hon känner på sig att hon kommer tillfångatas om hon äter ur matskålen...?

Idag har jag jobbat och varit hos revisorn och fått lite rådgivning, så nu känner jag att jag har koll på skatt och moms..o.s.v...

Jag ska försöka få mina naglar fixade innan bröllopet, förhoppningsvis kan Therese fixa dem åt mig på onsdag. Jag har ju inte visat mina nuvarande naglar som jag gjorde för ca. 3 veckor sedan. Så här ser mina naglar ut nu:




Just nu har jag alltså två "olika" händer, så det vill jag få fixat innan helgen.

I fredags fick jag göra roliga naglar på en kund. Hon ville ha blå gelé med cerisrosa glitter på. Så här blev hennes naglar:


Läckert va?

Jag har fullt upp hela veckan. Imorgon jobbar jag och måste göra lite ärenden. På onsdag jobbar jag, måste även få mina naglar fixade och på kvällen kommer troligtvis Malin och Therese på besök. På Torsdag måste jag packa allt inför resan till London, för på torsdag kl. 16 drar vi till Umeå, där flyget utgår från. Jag måste även försöka hinna färga håret innan torsdag.... Mycket denna vecka!

På söndag fyller jag ju år. Här kommer min önskelista igen för er som inte har läst den än:

Önskelista 2009

1. Ansiktsbehandling
2. Morgonrock i frotté
3. Filmen Twilight
4. Sjalar, färgglada gärna med lite glitter i.
5. Högtalare till min iPod
6. Heath Ledger collection  (box med tre filmer)
7. Salt/pepparkvarn i trä
8. Bakningsgrejer, ex. brödkorgar, kakfat i 3 nivåer, tårtfat med fot, roliga sockerkaksformar av alla dess slag, färgglada uppläggningbrickor o.s.v.
9. Receptböcker- mat och bakning
10. Hängande fönsterlampor i glas (genomskinliga, små och enkla)
11. Taklampa till vardagsrummet  (Rosina från ÖB kanske...)
12. Svarta krukor, mellan 16-22cm i O.
13. Smycken av alla dess slag (helst i Silver)
14. Presentkort på kläder o inredning
15. Bli bjuden på lyxrestaurang i London! :-)

:-)

Troligtvis blir det stugan inatt igen om vi orkar åka ut dit...

Nu: diska undan lite...
    Taggar:


   Hanna Carlsson

Mycket fina naglar! :D Gillar de vita med blommor. De högst upp liksom ^^


2009-08-10 / 23:40:31
Blogg: http://litetkakmonster.blogg.se/


   [ t a k a i . b l o g g . s e ]

HEJ SNYGING! :D

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :>


2009-08-11 / 03:15:34
Blogg: http://takai.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: