En stund med ingenting!
Publicerad:

Nu har jag precis kommit hem från tentan. Just dessa stunder är sååå himla sköna! Man känner ingen stress, ingen press och för mig känns det som om jag inte har nått planerat den närmaste framtiden. Jag kan alltså sitta ner nu och göra absolut ingenting! Himla skönt!

Tentan då? Hur gick den? Med tanke på hur sjuk och energilös jag har varit sedan i lördags, är jag förvånad över att jag valde gå och skriva tentan överhuvudtaget! Jag har verkligen inte haft energi att plugga många timmar och inte haft energi att ta in det jag har läst. Men jag gick till tentan och tror det eller ej, det kändes helt okej... Jag satt där i 4 timmar och svarade på ALLA frågor!  Jag fick ut helt okej svar på de flesta frågor oxå. Så om min lärare Dick är riktigt snäll, så kanske jag lyckas skrapa ihop 42p av 70p... Det känns inte helt omöjligt, men samtidigt vågar jag inte hoppas för mycket. Med tanke på hur lite jag har pluggat så ska man inte lyckas klara en ekonomitenta!

Nu kan jag börja satsa 100% på Naglar! Idag ska jag bokföra och räkna ut momsen och betala räkningar. Jag ska även fotograferas så Ulrika kan lägga ut bild på mig på hemsidan. Känns skönt att bara behöva tänka på jobbet nu!

Ikväll ska vi tvätta, vi skulle även behöva städa här.... Det är nämligen så att SkeBo håller på att måla om alla hus, även balkongerna. Detta betyder att vi har tagit in ALLT som vi hade på balkongen. Varenda ljuslykta, blomma och stol... Så vardagsrummet ser ut som ett blomsterparadis... Men det ger även känslan att det är himla stökigt här! Vi har balkongsaker utspridda överallt! jag får väl ta tag i städningen till helgen istället. Förresten så bor vi inte i ett rosa hus längre, utan i ett typ gräddvitt/gult hus (tror jag, om jag minns rätt)

Siri verkar må toppenbra! Hon ligger mest och sover och myser. Rumsren har hon varit enda sedan vi fick hem henne igen! Skönt att det inte blev några problem med Siri, nu när hon är innekatt igen!

Nu: äta lunch och bokföra!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: