Varför sitta inne och plugga när man kan sitta ute...?
Publicerad:

Det är vår i Skellefteå idag! Idag skulle jag kunna tro att det är värmerekord för iår...I skuggan är det ca. 12 grader varmt och på min balkong som är i solen är det hela 21 grader varmt! Jag har just ätit lunch på balkongen och tänker nu sätta mig att plugga, men jag vägrar plugga inne i det här vädret! Jag ska sitta på balkongen tills klockan 15.30, då ska jag gå in och diska, men fram tills dess ska jag bara sitta här och njuta i solen:


Ser ni vad duktig jag är som sitter och pluggar på balkongen idag....?!

Snön smälter som bara den! Om den här värmen fortsätter resten av veckan så är nog all snö borta till helgen! Jippi!

Idag cyklade jag till skolan igen. Hade en kort lektion. Jag kände mig riktigt vårig när jag cyklade iväg, i min nya vårjacka, solglasögon och högklackade skor! Älskar livet just nu!

Nu ska jag ta tag i KM rapporten, så jag får den klar någon gång....

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: