Uttråkad...
Publicerad:

Hela kvällen har jag varit himla uttråkad. Jag satt och pluggade till kl. 15,30 och efter det städade jag undan lite medans jag väntade på att Boas skulle komma hem från jobbet. Vid 17 tiden kom Boas äntligen hem och då tog vi genast en promenad till OKQ8 och hämtade ut ett paket från H&M. Tyvärr kom inte alla mina kläder, bara min jacka, men den är jag dock supernöjd med:

Så här ser min nya jacka från H&M ut.

Efter att vi kom hem från promenaden har jag varit himla uttråkad! Det var inget på TV.n på hela kvällen och Boas har spelat TV- spel halva kvällen. Ett tag funderade jag på om jag skulle ta en till långpromenad bara för att fördriva tiden. Men istället för att promenera igen så tränade på balansbollen istället 100 situps och en massa andra övningar blev det på bollen bara för att tiden skulle gå... Så idag har jag varit riktigt duktig när det gäller träning!

Jag har egentligen en massa andra saker som jag borde göra. Till exempel borde jag ta tag i deklarationen och räkna ut hur mycket avdrag jag ska göra för dubbelt boende. Jag borde även fylla i "rådgivningsunderlaget" för mitt företag och skicka det till "Start". Jag borde även sätta mig ner och skriva en affärsplan samt kolla upp konkurrenter till mig....Men det får jag ta tag i en annan dag....

Boas sitter och tittar på nån serie på TV 3 som jag inte gillar, typ The Mentalist eller nått sånt. Däremot har ju 24 s. 7 äntligen börjat sändas på TV 4 igen! Så äntligen får Boas och jag fortsätta se den serien! Jag skulle vilja påstå att det är den bästa serien som någonsin gjorts! Jag missar aldrig ett avsnitt av 24! Ska jag vara helt ärlig så är det det enda som jag verkligen följer på TV.... Jag är lite för rastlös för att titta på TV.

Imorgon ska jag cykla till skolan igen. Har föreläsning mellan 10 till 12. Efter det ska jag cykla hem och fortsätta skriva på grupprapporten i KM. Jag tycker faktiskt det är en himla intressant kurs, så jag längtar lite till att få fortsätta skriva på den rapporten!

Anledningen till att jag bloggar just nu är för att jag är så himla uttråkad. Jag har helt enkelt inget annat att göra... Så det mesta jag skriver är mest onödigt flum...

Som ni kanske ser så har jag ändrat utseendet på min blogg, men jag är fortfarande inte nöjd. Finns vissa saker jag vill ändra på, men jag är inte så haj på det där med stilmallar och html koder, så jag får helt enkelt inte till det på det sätt jag vill ha det. Jag får försöka fråga någon som kasnke kan sånt där...

Mamma, Marie, Bella och jag spelade ju på Lotto i lördags. Vi vann hela 80kr och därför var jag och spelade på Lotto idag igen för den vinsten. Förhoppningsvis vinner vi mer på morgondagens Lottodragning. Dela ca. 50 miljoner på tre "familjer" skulle vara ganska lagomt tycker jag. Så jag hoppas att det blir en vinst på ca. 50 miljoner....

Hörde förresten Darins nya låt igår. Jag måste rekomendera den! Den var faktiskt riktigt bra tyckte jag...

Läste på Aftonbladet att nya karusellen på Gröna Lund, Insane, har teståkts. Den verka himla häftig! Tänk om jag hade jobbat kvar på Gröna Lund, då hade jag nog fått chans att provåka den oxå. Måste kontakta mina gamla Grönan vänner och se vilka som jobbar kvar där och vilka som har provåkt den... Tänk att det har gått hela 7 år sedan jag jobbade min första säsong på Grönan. 7 år alltså! Det är knappt man kan tro det är sant! Det är fortfarande den absolut bästa och roligaste arbetsplats jag någonsin haft och jag längtar fortfarande tillbaka till Gröna Lund! Men nu när jag ska starta eget är det nog ingen chans att jag börjar där igen. När jag flyttade från Stockholm 2004 så var ju min plan att jag skulle flytta tillbaka dit 2007 och fortsätta min karriär på Grönan, men så blev det bevisligen inte....Men jag har det ju bra här i Norrland oxå!

Bilder från Hanna:

Min kära Grönankollega Anna och jag på Bellan (utanför Grönan) sommaren 2004!


Min kära vän och Grönankollega Memo ser ju nästan arg ut på mig. Sommaren 2004!


Gröna lund, en regning dag. Sommaren 2004!


Gröna Lund. Bild tagen från Vikingfärja. Sommaren 2004


Jonas och jag tillverkar Grönans största sockervadddar!

Ja, jag saknar verkligen stämningen på Gröna Lund...

Yes! Nu har Boas sett klart på TV, då kanske vi ska gå och sova....God natt!


    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: