Torsdag, dagen före fredag!
Publicerad:

Tog sovmorgon imorse. Klockan 11.00 tog jag en promenad i solen till gymmet. Blev ett kort gympass. Sedan lektion i kalkylering eller "modeler för intern styrning" ´som kursen heter. Efter det tog jag en promenad till stan och köpte block och ett nytt batteri till min stegräknare. Fr.o.m. imorgon ska jag börja räkna mina steg. Jag ska gå minst 10 000 steg per dag, men helst närmare 20 000 steg. De dagar jag kommer upp i 25 000 steg så ska jag belöna mig själv på något sätt. Sedan blev det en promenad hem i solen. Väl hemma så började jag tjata på Boas att han skulle hjälpa mig att bygga ihop "sittlådan" som pappa har fixat bräder till. Men Boas var upptagen i en pokerturnering på nätet så tre timmar senare började vi bygga ihop den. Tyvärr gick det inget vidare då det tog slut på batteri i skruvdragaren. Vi får helt enkelt fortsätta bygga imorgon!

Imorgon är det äntligen fredag! Jag har inte så mycket planerat. Ska tvätta på dagen, ta en lång promenad och sedan på kvällen blir det party med min blivande kollega Ulrika. Det lär bli en helkväll på station 8! Först tre rätters middag på "Johanna i parken" (tror jag) sedan station 8 där det tydligen är schlager tema och Charlotte Perelli är på besök. Ska bli så himla roligt! Det jobbiga är att jag har ingen aning om vilka kläder jag ska ha på mig....*panik*. Ulrika och jag ska försöka snacka lite business oxå om vi hinner.

Det är bara den 2 april och jag går redan och väntar på att BOOM ska ringa och säga att soffan har kommit. Den ska levereras under april, vet dock inte när i april och jag väntar hela tiden på det telefonsamtalet....Hoppas jag slipper vänta till slutet av månaden!

Ska dricka lite kvällsthe nu...bye
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: