Sömnbrist och billig bil!
Publicerad:

I natt blev det lite sömn. Luftmadrassen som vi lånat och som Marie och barnen skulle sova i var trasig. Så de fick ta Boas o min luftmadrass. Det slutade med att Boas fick sova på en obekväm skumgummumadrass på golvet och jag fick sova på soffan...Inte nog med det. Våra grannar är riktiga nattpratare. Vi brukar höra att de pratar och skriker halva nätterna, men det hörs inte så mycket till vårt sovrum så vi störs inte så mycket av surret. Men inatt hörde vi dem väl, då vi sov i vardagsrummet. Shit, vad de surrade och skrek så jag låg vaken...Klockan 4 imorse blev det tyst och jag lyckades somna och sova några timmar.

Under dagen idag så har jag tvättat, medans marie och barnen har besökt massa kompisar och min far har fixat med vårt avgassystem. Och vilken himla tur vi hade med avgassystemet. Pappa hade tänkt köpa grejer på Biltema i Sundsvall, men det var försåss slut där. Så idag ringde pappa runt till reservdeleföretag här i stan t.ex. Mekonomen och Laitis. Men de var himla dyra! 2000kr ville de ha för avgassystemdelarna. Pappa ringde då till ett företag i Bureå. De ville ha 1000kr för ett helt nytt avgassytem + att de bytte avgassytemet oxå, så pappa slapp göra det! Det var ju bara att slå till! Så nu har vi ett helt nytt avgassytem! (som mamma och pappa bjöd oss på dessutom, så vi har inte lagt ut nå pengar på det heller! Himla schyst!)

Mitt på dagen var Marie, barnen och jag till Jossan och fikade en fantastisk god chokladkaka! Nu ikväll är Marie och barnen hos en annan kompis till Marie, så vi passar på att slappa och ta det lugnt...det behövs en paus från de galna och busiga barnen!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: