Sofie + Boas= 4 år
Publicerad:

Tiden kan gå himla fort ibland. Kan nästan inte fatta att det har gått 4 år sedan vi blev tillsammans, men så är det! Och det är bara 4 1/2 år sedan som jag sa att jag ALDRIG kommer bli tillsammans med Boas. Men så blev det alltså inte. Vi har nästan bott tillsammans lika länge. En månad efter att Boas och jag blev tillsammans flyttade jag ner till Stockholm och bodde där i nästan 4 månader, när jag sedan flyttade upp i september så hade jag ingenstans att bo så då flyttade jag in till Boas på en gång. Lite knasigt kanske, men det har ju tydligen funkat bra ändå!

Nog om det. Igår kom jag äntligen igågn med träningen. Körde ett långt och svettigt gympass och gick sedan och satt mig i bibblan. Har faktiskt träningsvärk idag. Men jag ska ändå gå och köra ett lika svettigt pass idag. Känns skönt att ha kommit igång med gymmandet igen! Ska även försöka plugga lite idag oxå, men min motivation är inte på topp...

Idag lyser solen faktiskt. Så himla skönt! Hoppas all snön bara smälter bort helt plötsligt! Till helgen får vi besök från stockholm av Linda och Thomas och de skulle nog uppskatta om det finns snö kvar, för de vill åka skidor. Så eventuellt blir det en dag i Vitbergsbacken...

Nu ska jag ta tag i dagen!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: