Snart påsklov!
Publicerad:

Jag hade inte planerat att ta påsklov, tänkte att jag kan nog studera lite trots att det är påsk. Men jag känner mig så himla omotiverad till att studera nu så jag har bestämt att det blir påsklov ändå! Jag har tänkt sitta i bibblan och studera hela veckan, men det har jag verkligen inte gjort! Så trots att jag verkligen skulle behöva plugga i påsk, så tänker jag inte göra det! Jag har bestämt att jag tänker ha påsklov och äta massa sill, ägg och påskskinka!

Däremot skulle jag behöva börja skriva på min affärsplan. Det är bara cirka två månader kvar innan jag ska starta företaget, så egentlgien har jag en del att ta tag i när det gäller planeringen av företaget...Det känns mycket roligare än att plugga! Jag ska bland annat ringa runt till mina blivande konkurrenter och låtsas att jag är student och håller på att göra lite jämförelser i en marknadsföringskurs. På så sätt får jag information om mina konkurrenters priser, material, kundgrupp, marknadsföringsplan o.s.v., så det ska jag ta tag i väldigt snart. Måste även kontakata Start som ska hjälpa mig att komma igång med företaget också. Ja, det finns en del att göra!

Imorgon kommer Linda och Thomas på besök. De stannar tills på söndag. Vi får se vad vi ska hitta på. Förmodligen kommer jag inte ha tid att uppdatera bloggen lika ofta som vanligt. Men jag ska iallfall försöka!

Aha...kom på en sak som jag glömt skriva tidigare. Just nu spelas Takidas "Handlake Village" på radion. Och när vi åkte till Vemdalen för en vecka sedan så åkte vi genom "Handlake Village" som låten handlar om. Eller Handsjöbyn som byn heter på riktigt. Vi lyckades till och med få ett stenskott på bilrutan i Handsjöbyn! Byn ligger ju i närheten av mina hemtrakter, så jag har åkt genom där många gånger förr, men det var lite roligare att åka genom där nu när Takida har gjort byn känd :-)

Frukostdax nu!
    Taggar:


   Jessica

du är utmanad!!Jobbet är på Kuundtjänst på kommunen,men säg inget till nån!!:)


2009-04-08 / 16:20:16
Blogg: http://sidenmark.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: