Motivationen är tillbaka...lite iallafall!
Publicerad:

Solen skiner och det är strålande väder! Jag har varit på skolan sedan kl 10 och just nu sitter jag i skolan i en datasal, har precis slutat, så jag ska snart ut i solen.

Idag på lunchen passade jag på att göra ett schema över allt jag måste göra! Så nu har jag iallfall bätttre koll på när jag ska göra vad. Så idag känner jag mig inte lika stressad. Jag har till och med frågat om jag får vara med i någon grupp i grupparbetet i ekonomi men tydligen så har ingen grupp bildats än...men nu har jag iallafall frågat om det... Och när det gäller KM så är det över 14 dagar kvar innan det arbetet ska in, så jag ska inte känna stress över det nu.... Och förresten är vi tre personer till i den gruppen så varför ska jag känna stress, när de andra tre har lika stort ansvar för att det ska göras klart. Den 5 maj ska jag sitta hela dagen med affärsplanen, men jag tror den går ganska snabbt att skriva... ja, nu känner jag mig ganska lugn igen.

Nu är det äntligen långhelg! Jag ska dock försöka göra lite nytta trots att det är helg!

Jag ska försöka fixa utseendet på bloggen när jag får lite mer tid. Jag har en idé om hur jag vill att bloggen ska se ut, men när man inte är någon dataexpert så är det ganska krångligt, så det kommer nog dröja innan min blogg ser ut som jag vill...men jag ska iallafall försöka få den att se ut som jag vill :-)

Nu ska jag ta att cykla hem och lägga mig på balkongen!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: