Långfredag och regn!
Publicerad:

Igår kom Linda och Tomas (som tydligen inte stavar Thomas, som jag skrivit tidigare). Innan de kom hann dock Boas och jag göra mycket. Klockan 8.30 i går morse hade jag lektion. Efter det kom Boas och hämtade mig och vi tog en kort runda på stan innan vi åkte till solbacken och handlade på Ica. Sedan var det bara att börja storstädningen! Vi städa och städa, tills det blev såå rent! Så nu har vi superfint!

Vi försökte även lokalisera vart på avgassystemet vi har hål. Det var inte så svårt att hitta. Försök Finna Hålet?

Det syns ganska tydligt var hålet är! Det är alltså det stora svarta! Så när pappa kommer på tisdag så får han nått att göra! Nämligen byta en bit av avgassytemet! Tur att han kommer och grejar med vår bil!

Igår hann vi även baka 46st kanelbullar, så igår vräkte vi i oss nybakade kanelbullar! Ska se till att alla våra påskbesökare äter upp dem så jag slipper. (jag har ju en nyttighetsperiod tills den 31/5). Jag smakede dock en bulle och de var mycket goda!

Idag så får vi se vad vi hittar på. Det är långfredag, röd dag alltså och det regnar ute...Vi hade planerat att åka slalom, men det regnar ute, så vi får se hur det blir med den saken!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: