Jag borde ta tag i det och det och det...
Publicerad:

Jag känner mig lite stressad över allt som måste göras. Men jag känner mig ganska omotiverad till det mesta tyvärr. En lista på saker som jag borde ta tag i.

1. Slutföra grupparbetet i KM. Men då mina gruppmedlemmar inte tänker som jag kring rapporten så har det lixom blivit att jag har kört fast. Jag vet inte hur jag ska skriva, då det är helt annat mot hur jag lärt mig skriva en rapport...

2. Ta tag i grupparbetet i intern styrning. Uppgiften ska vara inne om 3 veckor och jag har inte ens hittat en grupp att få vara med i. Alla som läser kursen går ju samma utbildning, förutom jag som läser den fristånde. Jag känner alltså ingen, men måste ju fråga någon om jag får vara med i någon grupp....

3. Studera intern styrning. Jag har hamnat sååå mycket efter i den kursen, bara för att jag satsat så mycket på KM. Jag måste gå genom alla uppgifter vi gjort hittils under nästa vecka så jag kommer ikapp i den kursen!

4. Skriva en affärsplan till mitt företag. Jag har börjat tänka på vad jag ska skriva och kollat konkurrenter och så, men jag måste sätta fart med skrivandet oxå. Den måste ju vara helt klar innan 12 maj.

5. 11 maj börjar utbildningen i Umeå så nummer 1-4 måste jag hinna klart innan dess, för efter den 11 maj kommer jag lägga all min energi på nagelutbildningen. Så jag har alltså 13 dagar på mig att göra klart KM och lära mig allt i intern styrning....

Ja, mycket plugg i biblioteket måste det bli nästa vecka då det är sista veckan innan utbildningen börjar. Idag tog jag iallafall tag i deklarationen. Gjorde några avdrag och deklarerade sedan på internet. Så nu är iallafall det struket från min lista...

Idag har jag känt mig så trött och svag hela dagen. På lektioenen höll jag på att somna och sedan cyklade jag hem i iskall kyla. Trodde jag skulle frysa ihjäl! Så sedan kl. 15 har jag varit jättefrusen och haft lite lätt huvudvärk, så idag har jag inte fått mycket gjort. jag hoppas det beror på vädret bara, för isåfall får jag nog tillbaka energin imorgon då det ska bli finväder igen! Jippi!
 
Igår sa min lillasyster Caroline att Gröna Lund har hört av sig och vill att hon ska komma på anställingsintervju dit! Jag hoppas verkligen att Gröna Lund anställer henne, då Gröna Lund är den bästa arbetsplatsen man kan jobba på och då Carro skulle göra ett utmärkt arbete! Vem vet, kanske skulle Caroline kunna få samma titel som jag fick 2004 på Gröna lund!

Imorgon har hag lååångdag i skolan. Från kl. 10 till kl. 15. Känns himla tungt med tanke på att jag känner att det finns massa andra saker jag borde ta tag i. Ska iallafall försöka hitta en grupp som jag får vara med i under morgondagen!

Annars har det inte hänt så mycket och det kommer tydligen hända så mycket. Boas gör sin sista dag på Xzakt imorgon! Egentligen borde vi fira det! För att jobba på Xzakt är en mardröm (jag var där i 2½ månad och mådde skit under den tiden). Jag är så himla glad att Boas äntligen slipper slava på det där stället längre. (som tur är har Boas trivs mycket bättre än vad jag gjorde). Så från med imorgon har vi en inkomst, nämligen mitt studielån :-) Så det blir en spännande vår med tanke på allt som jag vill köpa!

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och ett stort glas med vatten!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: