Fler bilder från dagen!
Publicerad:


Bella är Cool!


Bella är jättecool!


Så här ser lammen ut som Boas och hjälpte till världen. Då de är ensam på dagarna och inomhus så måste de ha blöja på sig...Hahaha...Så gulligt!


Siri sover helst på sitt klätterträd!

Vi var ju och såg på Pettson och Findus idag! Och den filmen rekomenderar jag till alla som gillar Pettson och findus! Gillar man inte den typen av filmer så behöver man inte se den på bio, utan vänta tills den släpps på DVD :-) Bella tyckte den var mycket bra iallafall och hon skulle vilja se den på bio igen o igen o igen o igen...

Ikväll så har vi haft en "Ben & Jerry´s" glass kväll! Mamma och Marie var och köpte "Strawerry Cheesecake" och "Bohemian Rasberry" och Boas och jag  hade ju redan "New York Choclat..." samt lite av  "Chessecake fudge", så vi har vräkt i oss av tre olika en & Jerrys glassar!!! Det är lyxigt på den vanlig torsdagkväll!

Imorgon åker usungarna hem igen...så då blir det storstädning!


    Taggar:


   Jessica

Tjabba,vad duktiga lammskötare ni är!!Jo du kolla in min blogg och gör likadan lista utefter dina sms och se om det blir nå roligt!!Kram


2009-04-17 / 16:36:32
Blogg: http://sidenmark.blogg.se/


   Missextra

Om du röstar på din favorit i min veckansbloggtävling har du chansen att vinna en LÄNKNING!!!:D


2009-04-19 / 02:49:18
Blogg: http://carrosfashion.blogg.se/


   Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?


2009-04-19 / 02:52:35
Blogg: http://magiskaminnen.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: