En morgon i sängen...
Publicerad:

Ligger fortfarande under täcket och myser...Jag kunde verkligen inte somna igår. Låg vaken och funderade på en rapport som håller på att skrivas av 4 tjejer som läser kursen KM. Jag är en av tjejerna! De andra tjejerna verkar inte kunna skriva en rapport! Detta har gjort mig upprörd! De verkar tror att man får referera hur man vill i en löpande text. Men det får man verkligen inte! Tyvärr verkar de inte vilja lyssna på mig när det gäller referensteknik. Detta fick mig att ligga vaken inatt.

Men jag ska snart leta mig upp och söka mig till köket och kylskåpet, för jag är så hungrig! efter det ska jag leta mig till gymmet. Sedan ska jag plugga i biblioteket ett tag...

Inte så fint väder idag, tyvärr.

Förresten, måste bara skriva att ikväll är det prick fyra år sedan Boas och jag satt hemma hos mig och drack vin hela natten....Och imorgon så firar vi hela 4 år som ett par. Det har alltså redan gått 4 år sedan vi blev tillsammans. Hel galet ju!
    Taggar:


   Matilda

Grattis!


2009-04-06 / 10:59:38
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: