Bowling, godis och film!
Publicerad:

Långfredagen börjar lida mot sitt slut. Det blev tyvärr inge slalomåkande idag, då det har regnat nästan hela dagen. Istället for vi och bowlade. Boas vann som vanligt, men jag kom faktiskt tvåa!!! Kanske för att motståndet var på samma nivå som mig i bowling.

Sedan for vi och hyrde 5 videofilmer och köpte massa massa godis! Vi valde en film var och en film gemensamt! När vi komme hem drog vi kort om vilken som fick välja film först. Jag drog högsta kortet och valde förståss filmen jag hade valt att hyra; "Isprinsessan".

Innan film och godis gjorde vi en god middag "pasta/laxröra" Mycket gott!


Den goda pasta ocj laxmiddagen!

Sedan blev det dax för film och godis:



Nu är iallafall jag såå himla less på godis!

Så här fina blev mina kanelbullar jag bakade igår:




Fantastiskt goda kanelbullar!

Övriga bilder som tagits under dagen:

Linda påstår att jag ser gravid ut när jag putar allt vad jag kan med min mage! Och visst har hon rätt. Jag putar allt vad jag kan och vipps så får jag en "bäbismage"


I full gång med middaglagning!


Jag visar Linda att det är bättre att knäppa bilder i ett "grodperspektiv" för då syns inte eventuella dubbelhakor! Ser ni min dubbelhaka? Nej, just det!

I detta perspektiv så syns dubbelhakan, därför ska man inte knäppa underifrån!

Hahaha...Titta på Lindas fötter! Hon är en minimänniska som inte når ner till golvet då hon sitter på våra köksstolar!


En till rolig bild när Linda svajar med sina fötter under köksbordet! Det kan inte vara lätt att vara kort!

Nu ligger grabbarna i varsin soffa och kolla på The Departed, som Tomas valde att se...Linda och jag är inte lika intresserad av den så vi sitter i varsin gungfåtölj och väntar på att den ska ta slut..

Imorgon är det påskafton! Det ska bli spännade och se om det kommer någon påsktupp med ägg till oss inatt. När jag var liten kom det alltid en tupp med ett stort godisägg...men nu är man ju inte liten längre....
    Taggar:


   Matilda

Det är inte alltid lätt att vara kort;)


2009-04-11 / 12:48:33
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/


   carran

jobbade inte hon på grönan oxå???


2009-04-12 / 23:32:25
Blogg:


   Sofie

Du har så rätt Caroline. Sommaren 2002 jobbade Linda som löpare på Fast Food lagret. Vi har varit nära vänner sedan dess!/Sofie


2009-04-13 / 00:15:43
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: