Saknar mina tjocksockar...
Publicerad:

Just nu saknar jag mina höstkläder, mina tjocka stickade tröjor, mina varma tjocksockar och tortyrstrumpor. Jag saknar min varma slanket och min sköna soffa. Jag saknar mina ljuslyktor och mina CD-skivor. Jag saknar att få plantera ljung och att få tända några ljus på balkongen. Jag saknar att få laga mat i mina kastruller och äta på mina tallrikar, saknar att få baka en kaka i min ugn och att få äta den framför min TV. Jag saknar Mitt Hem…

    Taggar:


   The Mummy

Oh my god, tell me about att längta hem på det sätt du beskriver! Känner med dej!


2012-09-05 / 21:09:06
Blogg:


   Anna

Men tortyrstrumpor?!

Svar: Tortyrstrumpor är mina favorit-tjocksockar kalla vinterkvällar. De är så himla varma, att det nästan är tortyr. Ibland när jag har dem på mig får jag panikkänslor p.gr.a värmen. Jag har sagt att om jag någongång måste tortera en annan människa så ska jag sätta på hen dessa sockar och stänga in hen i en bastu. Det är tortyr! Därav namnet tortyrsockar! :)
Sofie Silwer


2012-09-06 / 13:01:51
Blogg: http://annamopp.spotlife.se





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: