Promenad på Djurgården...
Publicerad:

Jag försöker hålla mig sysselsatt på kvällarna, efter arbetsdagens slut. Mycket bara för att slippa sitta "hemma" och ha tråkigt, men även för att hinna se/göra allt jag vill här i Stockholm innan jag flyttar om två veckor....

Igår blev det en helkväll på Djurgården. Jag och en kollega tog en promenad till Waldermarsudde i kvällssolen. Det var riktigt härligt. Jag upptäckte nya områden på Djurgården som var riktigt mysiga och självklart gjorde vi ett besök på Prins Eugens slott och konstutställning. Här kommer några härliga bilder från min torsdagkväll...
 
 
  
Långa gatan, intill Gröna Lund är mysig att strosa på...
 
 
 
Dessa mysiga hus ligger precis granne med ett Grönan
 
 
Solnedgång över Waldermarsudde
 
 
Kvällen avslutades med en belgisk våffla med Ben&Jerrys glass till på Gröna Lund! Supergott!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: