"Du ger mig bra vibrationer...!"
Publicerad:

Jag har hittat ett nytt favoritställe här i Stockholm. "K Karaoke" heter platsen och det är paradiset för personer som mig som älskar karaoke och liknande. På "K Karaoke", Odenplan, hyr man ett "karaokebås" med sina vänner. Nej, det är ingen krog där alla hör din skönsjungande stämma. Här är det endast du och dina närmaste vänner som sjunger, lyssnar och skrattar.... Det är helt sjukt roligt!!!
 
Ikväll var hade jag och några kollegor samlats där. Vi sjöng, skrek, skrattade och hade så kul man kan ha! Som vanligt sjöng jag mina paradlåtar "Bra vibrationer" och "Fångad av en stormvind" (plus många andra förstås). Jag måste dock erkänna att det kändes lite konstigt att inte få sjunga karaoke tillsammans med mina gamla vanliga "karaokevänner" (you know who you are...), men som sagt, jag hade otroligt roligt ändå och skulle kunna stannat kvar och sjungit hela natten... :-)
 
 

Mååånga låter fanns det att välja på...
 
 

  
Och sjöng gjorde vi alla, mer eller mindre vackert! :-) 
Klockan är mycket, som tur är har jag fått en timmes sovmorgon idag. Så nu säger jag Hej då och åker till jobbet, tröttare än vanligt....
 
 
    Taggar:


   Julia

Jag blir så glad av att läsa din blogg! Hoppas du mår så bra som det verkar!
Du är saknad här i Skellefteå och framöver i Italien! Kom ihåg att du är fantastisk!


2012-09-13 / 08:56:47
Blogg: http://aliaslillamy.blogg.se





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: