Nu kör vi!
Publicerad:

Nu är det dax att få en rutin på mina arbetslösa dagar, så att jag inte bara sover bort dem och fastnar framför TV.n. Förutom att söka jobb som en galning så tänker jag komma igång med träningen efter 6 månaders uppehåll. Det känns oerhört viktigt för mig att få fortsättta må bra, trots att jag inte har ett arbete att gå till än.
 
Och må bra, det gör jag när jag äter rätt och tränar. Dessutom är jag är sååå nära att nå min trivselstorlek. Vet ni att jag har gått ner hela 14 kg i vikt det senaste året?! Senast jag hade min nuvarande storlek var år 2004, alltså 8 år sedan. Eftersom det har tagit ganska lång tid, så har det inte märkts så tydligt. Sedan september förra året har jag gått ner många storlekar i kläderna, men mitt mål är att kunna bära strlk 38 utan problem... och jag är väldigt nära mitt mål!
 
Så, nu när jag har mycket tid över så ska jag komma igång med träningen. Dagliga morgonpromenader runt broarna är en självklarhet när jag ändå inte har några tider att passa. Dessutom "bor" jag (fortfarande) granne med Eddahallen, så troligtvis kommer jag inhandla ett simkort väldigt snart. Promenader och simning känns som bra "kommaigång"-träningar!
 
Jag börjar Nu! Dax att gå ut på min första promenad runt broarna den här hösten! :)
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: