Helgen som gick...
Publicerad:

Måndag idag, vilket betyder att det är dax för en kort sammanfattning av helgen. I fredags hade Boas och jag en lugn hemmakväll, god mat, soffhäng och tv-tittande hela kvällen...

I lördags var det dax för 30-årsfest x2. Min svåger (Boas systers man), Samuel fyllde 30 år och det gjorde även hans kompis. Vi firade de två 30-åringarna hemma hos Julia och Samuel. Det blev en heldag med födelsedagsfika, födelsedagsmiddag och födelsedagsfest... tror klockan var efter 2 på natten när vi letade oss hem... men roligt var det!

Startskottet för alla årets 30-årsfester har alltså gått.... och vi börjar nedräkningen till nästa 30-årsfest.... och nästa... och nästa.... 2012 är året då vi har himla många 30-årsfester att se fram emot. Spännade att se hur många vi hinner med under året faktiskt...

Igår söndag blev en riktigt "slöa i hemmet-dag". Jag var inte ut genom dörren på hela dagen utan satt i myskläder vid köksbordet, pluggade och käkade chips.

Ja, det var min helg det... 

Nu: skriva ett inlägg om Mellopello...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: