Träningsonsdag...
Publicerad:

Gruvar mig för att vakna upp imorgon... Jag har kört hårt idag. Dagen började med ett vattengympa-pass, och det följdes upp med 500 meter simning... Efter det tog jag en kortare promenad innan det var dax att ta tag i bokföringen....

Vid 16- tiden tog jag en längre promenad till Yoga-passet och tränade Yoga i 90 minuter. Och gissa vad? Jag klarade en övning som jag har kämpat såååå med! "Plogen" är en position som har varit omöjlig för mig enda sedan jag började med Yogan. ALLA andra, tanter, gubbar, tjocka, smala, ALLLA på passet har klarat den utan problem, alla utom jag... Gissa hur glad jag blev när jag stod där på mina axlar och fötterna bakom huvudet..? Jag ville typ skrika: "Kolla på mig, kolla på mig..."  Jag sprang nästan hem efter Yogan och berättade den glada nyheten för Boas (han har nämligen fått höra mig gnälla hur dålig jag är som inte klara den övningen, varje onsdagkväll)

Så, just nu sitter jag här efter en hård träningsdag, men känner mig fylld av energi! Det är en bra dag det! :-) Risk att jag har lite ont imorgon bara....

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: