Om två veckor...
Publicerad:

... är det Min Födelsedag! Iår hade jag tänkt att inte fira så stort, utan "spara" det stora firandet till nästa år. Jag hade inte ens tänkt baka nått till årets firande.... Men, i torsdags hade jag en kund hos mig med ett gemensamt intresse, nämligen bakning. Det sista hon sa till mig när hon lämnade salongen var "Sofie, det är dax att ta tag i bakningen igen!" (jag har haft upphåll i sommar).

Så, nu har jag börjat kolla efter recept igen och hittar sååå mycket gott som jag vill baka! Därför får det bli födelsedagsfika hemma hos mig som vanligt när jag fyller år! :-)

Och till Alla Er som har väntat och frågat efter nya recept här på bloggen, håll ut! Snart är jag igång igen! :-)
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: