Näämen... :-)
Publicerad:

Eftersom jag har hållt mig borta från bloggvärlden den senaste tiden, har jag tydligen missat en hel del roliga inlägg... Jag blev mäkta Förvånad när jag igår gick in på Julias blogg och såg att jag hade tilldelats en
Beautiful Blogger Award!

Sofie Silwer, en kär vän och svägerska med intresse för foto och bakning. Hennes blogg inspirerar både till tankar och nya recept! 

Julia, tack för de fina orden! Jag blev enormt glad!

Med denna Award följer vissa regler:
*Kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
*Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. 
*Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. 
*Skriv sedan 7 intressanta saker om dig själv


Det finns några Bloggare som verkligen förtjänar detta pris tycker jag. Alla Mina Vänner förtjänar det förståss, men jag väljer att ge priset till 3 personer som jag inte känner. Dessa tre bloggar har jag blivit besatt av och därför ger jag Beautiful Blogger Award till dessa 3 bloggare: 

Kalasgott- Min absoluta favoritblogg som jag läser dagligen. Kalasgott bjuder på smarriga bakverk, middagar i toppklass och otroligt vackra bilder. Denna blogg har ökat mitt intresse för mat och bakning!

Nagelbloggen- Karins nagelblogg är den Bästa bloggen för Nagelintresserade! Här hittar jag nya ideér, tips, nyheter och får inspiration.   

Annas smyckeform- Min dröm om att bli silversmed, fick mig att fastna för denna blogg. Anna designar och skapar väldigt vackra smycken.  Just nu får vi läsa hur det går för henne på sin nya arbetsplats, som Guldsmed för Efva Attling.

Jag bryter lite mot reglerna och ger bara bort tre awards. Jag orkar heller inte skriva 7 saker om mig själv...

Nu: dricka en kopp The..

    Taggar:


   Anna

Tack kära du för den fina utmäreklsen! Blev superglad :) Ska försöka hinna med att också hinna ge bort några awards. Kram!


2010-09-18 / 12:10:15
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: