Lördag.
Publicerad:

Vilken härlig dag det har varit! Och bättre blir den!

Tog en rejäl sovmorgon imorse (till 12.00). Jag valde att börja dagen med en joggingrunda i höstsolen (min 3.e joggingrunda dennna vecka :-) Så galet skönt det är att springa i elljusspåret denna tid på året, så friskt och så vackert!

Efter joggingrundan gick jag hem och fixade mig, för att sedan ta en lååång promenad i höstsolen. Jag tog förståss med mig kameran och tog många vackra höstbilder! Så jag har varit ute nästan hela dagen!

Boas har redan åkt till jobbet. Det här blir den 3.e helgen i rad som vi inte umgås med varandra... Men det betyder ju att nästa helgkväll tillsammans med honom kommer jag uppskatta otroligt mycket! (vi vet dock inte när det blir....)

Snart ska jag åka till stan. Det blir en helkväll hos Therese. Först middag hos henne och sedan få vi se vad kvällen erbjuder. Tror det blir hur trevligt som helst!

Nu: sminka mig lite...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: