I want to Break Free...
Publicerad:

P.gr.a. enorm Bloggstress, både när det gäller att skriva egna inlägg och att läsa andras, så har jag valt att detta inlägg blir det enda denna vecka. Jag kommer även att hålla mig borta från alla bloggar jag följer... Så det blir en helt bloggfri vecka för mig. Jag känner att jag behöver det för att ta bort min "bloggstress". Välkommen tillbaka till min Blogg nästa vecka!
    Taggar:


   Matilda

Tack, vad snällt sagt! :) Självklart, jag vill jättegärna följa med. Jag är sugen på att dra till Bonnstan, Nordanå, något vattenfall och kallholmen - skelleftehamn! Och på att hitta en fin skogs-grus-väg! :)



KRAM


2010-09-09 / 17:14:04
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/


   Anna

Jag förstår precis hur du känner. Jag har varit helt kass på att uppdatera min egen blogg och följa andras sedan jag började mitt nya jobb. Jag har bara varit så trött. Försöker så sakteligen komma tillbaka. Hoppas du haft en lugn och skön vecka :)


2010-09-13 / 21:33:41
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: