Kolla in bilderna på Skellefteås vintervärld!
Publicerad:

Dessa bilder tog jag idag, den 22 mars 2010. Vi har mer snö i Skellefteå än vi har haft under hela vintern och i slutet av denna vecka ska det tydligen komma mer snö... Jag vet att många av mina läsare bor i södra Sverige (iallafall söder om Sundsvall). Vad tror ni, kommer vi ha kvar snö tills midsommar? Det är bara 3 månader kvar och som sagt det kommer mer snö inna veckan är slut... På nätterna är det ca. -10 grader kallt så det smälter väldigt lååååångsamt! Men Ni i södra Sverige kanske oxå har så här mycket snö?!



Ingen asfalt syns till i denna stad...

Jag läääängtar till sommaren och jag tror att vi kommer ha snö kvar till midsommar... suck...
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: