Vecka 3: -1,1kg
Publicerad:

Idag visade vågen att jag gått ned -1,1kg :-) Totalt har jag alltså gått ned 9kg på 3 veckor! Bara 1kg kvar tills jag kommit halvvägs!

Igår kväll rev Boas och jag ner alla gardiner, tog bort alla blommor från fönstret och flyttade alla möbler 1 meter frånm fönstrena. Nu är det sååå stökigt! Det ska nämligen komma målare och måla alla kanter på fönsterna. Jag kom på att det är perfekt läge att putsa alla fönster nu. Jag är ledig idag och jag tror inte målarna kommer förrän imorgon faktiskt, så jag ska nog ta och putsa fönster idag, då jag inte hann göra det i våras :-)

Idag måste jag även ut på stan och shoppa lite och uträtta ärenden!

Nu: kolla på Rachael Ray

    Taggar:


   Sara

Grattis till viktminskningen :) Går du på någon diet?


2009-09-22 / 14:01:38
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: