Fredagen den 18 september
Publicerad:

Har Ni läst Norran idag? Ni missade väl inte Nagel Ateljens annons? Det var till och med bild på Ulrika och mig! Nu hoppas jag att alla i hela Skellefteå har läst annonsen och börjar ringa till mig!

Min 3.e helg utan mat väntar... Helgerna är SÅÅÅ tråkiga när man inte får äta! Men det här är min sista helg helt utan mat, så jag borde klara det! Nästa helg får jag börja äta lite nötter, morötter och gurka framför Tv.n iallafall!

Boas o jag har egentligen inget planerat denna helg. Ikväll blir det förmodligen Idol och senare blir det ev. Dirty Dancing med nära och kära...

Jag avskyr sånna här helger då man inte har något planerat! Jag hatar att bara vara hemma och inte göra något! Jag vill hitta på saker på helgerna. Om det inte vore 40 mil hem till Sundsvall och Fränsta så skulle jag helt klart åka ner dit alla sånna här helger då det inte händer något. Men åka närmare 90 mil (ToR) bara över en helg är inte värt.

Helgen den 4-7 december kommer nog Boas o jag åka hem till Fränsta och Sundsvall iallafall. Mamma tyckte vi skulle gå på julbord iår igen och julbord tackar inte jag nej till, så förmodligen dröjer det enda tills december innan vi åker ner. Då har det gått 6 månader sedan jag var hem senaste. Det betyder att mina kära syskonbarn är 6 månader äldre. Gabbe var bara 7 månader när jag såg honom senast, nästa gång jag får se honom kommer han vara över 1 år... Så tråkigt att jag inte kan träffa sötisarna oftare :-(


Sötisen Bella Juni -09


Mostrarna leker med sötisarna!


Gabbe 7 månader... och nu är han 10 månader

Så här söt är Gabbe nu!

Jag har redan börjat längtat till 4 december då jag får besöka sötisarna igen!

Jag har inget att göra, inget att skriva och känner mig himla uttråkad.... Jaja, får väl försöka hitta nått att göra denna tråkiga, regniga, fredag den 18 september...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: