Dag 3!
Publicerad:

Jag är inne på Dag 3 i min Cambridgekur. Det sägs att denna dag är den jobbigaste på hela kuren... Hmm, lite konstigt tycker jag, då denna dag har varit ganska lätt!

Dag 1. Inga problem. Humöret och motivationen på topp!
Dag 2. Jobbigare. Slutade jobba vid 15.00, åkte hem och tittade på Boas när han åt Palt och massa mackor! VILL OXÅ HA! Men jag höll mig till mitt pulver och mitt vatten!
Dag 3. Lätt som en plätt! Mätt och belåten hela dagen...
Dag 4. Imorgon! Dagen då kroppen börjar förbränna fett och man känner sig pigg!

Helgen tror jag dock kommer bli jobbig. Men jag tror jag ska göra hemmagjord Iste och dricka i helgen, dock inget socker i då...

Jag har lyckats få ihop kunder så jag har jobbat heltid denna vecka... men nästa vecka har jag luckor igen. Så vill du att jag ska göra fina naglar på dig så RING MIG! Här kommer bilder på naglar jag har gjort!







Som sagt ring mig om du vill boka tid hos mig! Kolla in Nagel Ateljens hemsida!

Boas o Hjalle spelar Xbox... så jag tänker passa på att kolla på 90210!

Imorgon är det äntligen fredag, sedan helg! :-)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: