Är på jobbet...
Publicerad:

...och väntar på nästa kund, som förhoppningsvis kommer snart.

Imorgon åker jag äntligen till Timrå/Sundsvall, om jag hinner med bussen vill säga. Min sista kund har jag kl. 13.00 och bussen går kl 16... Men jag borde hinna om inget går fel. Så ikväll ska jag hem och packa och idag gick jag en sväng på stan och köpte några presenter till de små..

Igår åt ju jag middag... och det gick inte så bra. Efter tre tunna skivor kallrökt lax och ett ägg ville jag kräkas. Jag mådde så himla illa hela kvällen efter den måltiden, så jag åt inget mer den kvällen, inte ens pulver. Tror det kommer dröja innan jag kan äta fet mat igen (även om det är himla nyttiga fetter). Idag köpte jag lite "bussgodis". Det blev plommon, bananer och lite nötter. Inget onyttigt! Så det får jag leva på under bussresan.

Dax att jobba nu!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: